Ügyfélszolgálati asszisztens

Az ügyfélszolgálati asszisztens szolgáltatásunk azon ügyfeleink részére találtuk, akiknek szükségük van ügyfélszolgálati háttérre, de nincs akkora forgalma az ügyfélszolgálatnak, hogy azt egy call centeres cégre bízza. Az ügyfélszolgálat lehet telefonos, e-mailes és online is. Elsősorban webáruházak tulajdonosai válasszák előszeretettel ezt a szolgáltatást, de nagyon hasznos tud lenni egy szolgáltatással foglalkozó vállalkozásnak is.

Ügyfélszolgálat

Fontos kérdések merülnek fel azzal kapcsolatban, hogy mire is van szüksége. Az alábbi esetekben mindenképpen szüksége lehet a szolgáltatásra:

  • jogszabályi előírásnak kíván eleget tenni
  • sok felmerülő kérdés érkezik a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban
  • forgalom növelésre van szüksége
  • egyszerűen szükségesnek tartja

Ha a jogszabályi előírás betartása a célja, akkor Önnek összességében egy minimál csomagra van szüksége. Nagy valószínűséggel alig fog beérkezni hívás, így egy alacsony havidíjjal kalkulálhat, cserébe magasabb lesz a hívásonkénti darabár. De összességében még mindig ez a legköltséghatékonyabb megoldás erre a problémára.

Ügyfélszolgálat asszisztens szolgáltatásra lehet szüksége, ha webáruházat üzemeltet vagy egy népszerű szolgáltatást kezd el értékesíteni. Ha jó stratégiával dolgozik, szinte biztos lehet benne, hogy sok megkereséssel lesz dolga. Ha nem szeretne egész nap hívásokra válaszolni, akkor ez a lehetőség Önnek lett kitalálva. Nincs más dolga, mint egy általános tájékoztatót küldeni termékeiről vagy szolgáltatásairól, amiből tudunk dolgozni. Javasolt a vállalkozásához tartozó telefonszámot és e-mai címet használni az ügyfélszolgálat működtetéséhez, mert így hitelesebb lesz a megrendelők felé.

Ha forgalom növelése a cél, akkor másfajta stratégiával kell dolgoznia. Nagyon fontos, hogy a tájékoztató anyag, amiből dolgoznunk kell, úgy legyen elkészítve, hogy ösztönözze az eladást. A többi rajtunk múlik.  A másik felhasználási lehetőség, ha úgynevezett hideg hívásokat kíván velünk lebonyolítani. Itt darabárban lehet számolni a hívásokat, és a sikerhez ugyancsak szükséges megfelelő tájékoztató anyag az Ön részéről.

Ha pedig csak egyszerűen szükségesnek tartja, hogy vállalkozás rendelkezzen, akkor is keressen minket bizalommal!

A pontos árajánlat elkészítéséhez meg kell határoznia a célokat és a rendelkezésre állási időt.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését a virtuális asszisztensi szolgáltatások iránt kérjen árajánlatot, vagy keressen elérhetőségeink valamelyikén.