2019.01.08.

Mit takar a virtuális asszisztens szolgáltatás?

Tisztázzuk, ki is a virtuális asszisztens:

 

Bár a virtuális asszisztens fogalma nem új keletű, Magyarországon még mindig sok ember számára fejtörést okoz, hogy mi, ki is a virtuális asszisztens és miben tud segítséget nyújtani.

A legfőbb jellemzői:

  • rendszerint otthonából dolgozik
  • az esetek nagy részében vállalkozó
  • rendelkezik olyan készségekkel/képességekkel, melyekkel ügyfelei számára segítséget nyújt 
  • folyamatosan képzi magát

Külföldön jellemzően szakosodva végzik feladataikat (online marketing, fordítók, ügyfélszolgálat stb.), de természetesen sokan vannak, akik általános asszisztensi feladatokat látnak el.

Kinek és miért éri meg a virtuális asszisztens?

  • Akik nem szeretnének irodát fenntartani, de szükségük van egy asszisztensre
  • Akik nem tudnak egy asszisztens számára állandó, rendszeres munkát adni, de ettől függetlenül szükségük lenne ilyen munkát végző személyre
  • Akik nem szeretnének egy asszisztens számára megfelelő infrastruktúrára költeni (pl.: informatikai eszközök)
  • Akik bizonyos munkafolyamathoz nem értenek, nem szeretnének érteni, nem szeretnék megcsinálni és inkább kiszerveznék valakinek

És még sorolhatnánk, hiszen megannyi variáció létezhet arra, hogy ki miért lát fantáziát egy virtuális asszisztens alkalmazásában.

Tapasztalataink alapján, itthon nagy számban tartanak igényt teljes körű irodai asszisztencia elvégzésére. Ez nem csak költséghatékonyabb megoldás, de a vezetőnek/vezetőknek is megkönnyíti mindennapjait, így a vállalkozások működése is hatékonyabbá válik. Természetesen időszakos, ad hoc jellegű feladatokra is hasonlóan van igény, hiszen mindenkinek előfordulhat vállalkozásában olyan szituáció, amikor felhalmozódnak olyan munkafolyamatok, melyben külső segítségre van szükség.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését a virtuális asszisztensi szolgáltatások iránt kérjen árajánlatot, vagy keressen elérhetőségeink valamelyikén.