Ez a bejegyzés arról szól, hogy hogyan lehet „mérni” egy virtuális asszisztens munkáját, teljesítményét. Megvizsgáljuk a szolgáltatás elemeit és megvizsgáljuk valóban mérhető – e olyan formán, amiben nem kell kételkednünk. Támpontot adunk a szolgáltatás ellenőrzése megkönnyítésére

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy mint a hagyományos értelemben vett asszisztensek esetében is fontos dolog az alapvető bizalom, úgy egy virtuális asszisztens felfogadásakor még fokozottabban igaz. Ha abból indulunk ki, hogy úgyis csak túlszámláz vagy szándékosan lassabban teljesít egy feladatot annál, mint azt elvárhatnánk tőle, akkor már az elején tévúton járunk. Egy virtuális asszisztens nem egy vállalkozónak dolgozik, hanem többnek, így semmi érdeke nincs abban, hogy lassabban teljesítsen egy feladatot. Ha itt elpazarol időt, az máshonnan hiányozni fog. Ez ilyen egyszerű.

virtuális asszisztens ellenőrzése

De ettől függetlenül vannak olyan eszközök, amik segítségével mérhető a feladattal töltött idő. Ez segíthet asszisztense ellenőrzése során. Ezeknek az a nagy hibájuk van, hogy könnyen manipulálhatók.  Mindamellett ott vannak a telefonálással töltött idők, sok esetben nem veszik fel elsőre a telefont, így akár egy nap többször is próbálkozni kell. Ezt az időt, hogy adminisztrálja az asszisztens?  Természetesen ez is megoldható bizonyos módszerekkel, de amikor már ilyen szinten kell dokumentálni a munkavégzést, az asszisztens számára sem kellemes együttműködés.

Ezt elkerülendő érdemes projekt alapon vagy fix havidíjba szerződni a virtuális asszisztenssel. Ez a legbiztosabb módja annak, hogy egyik fél se érezze magát kiszolgáltatottnak. Projekt alapon a legcélszerűbb együttműködni, de ha azt szeretnénk, hogy meglegyen a fix rendelkezésre állási idő, akkor javasolt a havidíjas megállapodás.

Ebben az esetben garantálható, hogy minden feladatot el fog végezni az asszisztens és rendelkezésre áll minden munkanap akárcsak a hagyományos asszisztens. Mindemellett nem kerül többe mint egy klasszikus asszisztens nettó munkabére és még költségként el is számolható. Nem kell járulékot fizetni utána, nem kell munkaeszközökkel ellátni és még csak fel sem merül a bújtatott munkavégzés sem. És még ellenőrzése is megoldható.

Tehát végezetül elmondható, hogy olyan asszisztenssel érdemes szerződnie, akinek van más ügyfele is, mert akkor nem lesz érdeke az időhúzás a feladatok ellátása során.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését a virtuális asszisztensi szolgáltatások iránt kérjen árajánlatot, vagy keressen elérhetőségeink valamelyikén.

Vagy használja ajánlatkérő űrlapunkat:

 

[contact-form-7 id=”979″ title=”1 kapcsolati űrlap”]