Mire használhatjuk a virtuális asszisztenst I. – Általános, teljes körű asszisztencia

Ez a bejegyzés arról szól, hogy használhatunk egy virtuális asszisztens szolgáltatást.

Sokszor ütközünk abba a problémába, hogy Magyarországon még mindig nem elterjedt a virtuális asszisztens fogalma. Még mindig sokan nincsenek vele tisztában, hogy mire is lehet használni, miben nyújthat számukra segítséget. Éppen ezért megpróbálunk ötleteket adni pár posztunkkal, hogy mire is használható egy virtuális asszisztens.

Adott egy cég, pár fő alkalmazottal, nincs irodájuk, mert nem használnák ki, mivel a szolgáltatásuk nem helyhez kötött, így az adminisztrációt mindenki ott végzi, ahol éppen van, vagy otthon. Felmerült az igény egy asszisztensre, de sem irodát nem tudnak neki biztosítani, sem állandó napi feladatokat, nem ruháznának be eszközökre sem, de a segítségre szükségük van. Ilyenkor a legjobb választás egy virtuális asszisztens.

Emailek

Az emailek kezelését rá lehet bízni, amennyiben valami kérdés lenne, az egyeztetés telefonon, vagy bármilyen webes felületen könnyen megoldható. Anyagbeszerzést, eszközök rendelését is kioszthatjuk megfelelő paraméterek és árkategóriák megadásával, így a cégnek legoptimálisabb áru és minőségű eszközök beszerzését teszi lehetővé, úgy hogy nem az adott cégnek kell bajlódni az ajánlatok begyűjtésével, kereséssel, kiválasztással.

Web

Ha az adott cég rendelkezik weboldallal, közösségi média platformokkal, akkor rendszerint ezek kezelését és frissítését is rábízhatjuk a virtuális asszisztensre.Rengeteg időt és energiát lehet vele megtakarítani.

Iratkezelés

irat

Szerződések, árajánlatok elkészítését, statisztikák, nyilvántartások, munkaszerződések, vagy bármiféle dokumentációk elkészítésével sem kell többet bajlódni, időt tölteni. Ezek a feladatok mind kiadhatók a virtuális asszisztensnek.

Naptár, határidők

A naptárkezelés, határidők figyelése fontos lehet, mivel bárkivel előfordulhat, hogy elfelejt valamit, de egy virtuális asszisztenssel ez nem fordulhat elő.

Gépelés

Szövegek digitalizálása, gépelés, papír alapú adatok táblázatba összesítése, mind-mind időigényes, monoton feladat. Lássunk be, ezek azok a feladatok, amit sokan nem szeretnek, de egy virtuális asszisztensnek ez sem akadály.

A fent említett példa csak akkor tud megfelelően működni, ha a virtuális asszisztens és az adott cég között megfelelő a kommunikáció, mindkét fél megfelelően tájékoztatja a másikat, ez a gördülékeny munkavégzés alapja.

Amennyiben felkeltettem érdeklődését a virtuális asszisztens szolgáltatások iránt kérjen árajánlatot, vagy keressen elérhetőségeim valamelyikén.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük